tisdag 21 december 2010

Ledighet!

Jag sitter här och räknar ner timmarna till lite ledighet. Blir ingen lång ledighet i år men jag ska njuta av det lilla jag har. Har försökt sprida ut det lite under de närmsta tre veckorna så det ska kännas längre än vad det är!
Börjar med 4 dagar nu, sen blir det lite jobb i 2 dagar innan nästa ledighet. Blir nog inte så många timmars jobb så det ska nog gå att släpa sig igenom. Tänkte ta ledigt vid trettonhelgen också och ta mig iväg till Värmland. Var alltför längesen jag var där nu så det är dags för några dagars besök.

Kommer ta det riktigt lugnt på jul i år, ska vara hemma och mysa så mycket som möjligt. Är glad om jag slipper det värsta julfirandet, vill mest sitta hemma med en god bok faktiskt. Julen är en riktig familjehögtid, ska det vara kul så sak det vara barn och tomte och hela köret men så är inte fallet hos mig. Och då blir det som vilken dag som helst! Så i år ska jag fira jul på mitt sätt!

Inga kommentarer: